EștiSuperbă.ro

4 trucuri eficiente care te scapă de riduri

Tonifierea feței sau antrenamentul feței, ajută pielea să devină mai elastică și mai fermă. Îmbunătățește, de asemenea, fluxul sanguin și fluxul limfatic, elimină pielea lăsată și face caracteristicile faciale mai expresive. Doctorii au efectuat un experiment de 20 de săptămâni la care au participat 16 femei cu vârsta cuprinsă între 40 și 65 de ani.

În acest timp, toți participanții au făcut exerciții pentru mușchii frunții, sprâncenelor, ochilor, gurii și gâtului. Experimentul a arătat că astfel de exerciții au îmbunătățit de fapt pielea de pe față și au redus semnele vizibile ale îmbătrânirii. Antrenamentul feței vă poate ajuta să eliminați pliurile și ridurile de pe frunte, ochi și buze. Se va strânge cu adevărat pielea și îi va dă o strălucire tânără.

Trebuie să știi că doar 2 zile de antrenament facial nu sunt suficiente pentru a schimba cu adevărat starea tenului tău. De aceea, este indicat să faci asta în fiecare zi pentru că nu durează mult și rezultatele vor fi pe măsură.

Acest lucru presupune o serie de exerciții. Întotdeauna începeți rutina cu o încălzire a feței care presupune masajul tenului. Relaxați-vă fața, încruntați-vă și zâmbiți. Efectuați acest exercițiu de cel puțin 10 ori la rând. Încercați să nu întindeți pielea feței, ci, în schimb, o strângeți cu grijă. Apoi frecați fața cu un prosop umed cald și relaxați-vă. După încălzire, începeți să efectuați următoarele exerciții:

1. „Mirarea”: Acest exercițiu vă va ajuta să creșteți tonul muscular al frunții. Așezați degetele pe frunte. Ridicați și reveniți apoi la starea inițială a sprâncenelor ca și cum ați fi surprins. Asigurați-vă că pe frunte nu există crăpături. Repetați acest exercițiu de 10 ori.

2. Gura în formă de „o”: Să eliminăm ridurile inestetice din jurul gurii trebuie să țineți gura în forma literei „O”. Puteți pronunța cu voce tare sunetul literei „O”. Repetați acest exercițiu de 10 ori.

3. Zâmbetul: Păstrați tonul pomeților și obrajilor puternici cu acest exercițiu. Trageți buzele înăuntrul gurii. Puneți degetele pe colțurile buzelor și apăsați ușor pe ele. Trageți colțurile buzelor spre urechi. Reveniți la poziția de bază. Repetați acest exercițiu de 10 ori.

4. „Bunica”: Dacă vrei să scapi de riduri, exercițiul „bunica” este pentru tine. Deschide-ți gura. Mișcă-ți buzele către interiorul gurii, redând senzația de lipsă a dinților. Întăriți tensiunea și trageți buzele spre interiorul gurii. Mențineți această poziție timp de 10 secunde. Repetați acest exercițiu de 15 ori.

Asigurați-vă că toate mișcările sunt realizate fără probleme și aveți grijă să nu apăsați prea tare pe piele. Nu uitați să respirați adânc în timpul exercițiilor.