Ești superbă

Cum să scapi de grăsime și de celulită mâncând, fără să ții dietă – Ce trebuie să consumi în fiecare zi?

Celulita si grasimea in exces sunt doua probleme cu care nicio femeie nu si-ar dori sa se confrunte.

Pare greu de crezut, dar poti scapa de aceste probleme… mancand. Iata ce alimente ard grasimile si te ajuta sa slabesti:

– cafeaua verde contine acid clorogenic, supranumit inamicul obezitatii. Acesta reduce absorbtia de zahar din tractul gastrointestinal si ajuta astfel organismul la arderea grasimilor acumulate;

– mere: sunt bogate in vitamine si antioxidanti, asa ca sunt ideale pentru arderea grasimii abdominale. Pentru a obtine rezultate vizibile consuma cel putin 3 mere pe zi;

– banane: sunt o sursa bogata de potasiu, calciu, magneziu si vitamine. O banana pe zi te poate ajuta semnificativ in lupta cu kilogramele in plus;

– citricele: contin vitamina C, care micsoreaza nivelul de insulina din corp si, astfel, determina corpul sa digere grasimile mai rapid;

– nucile si migdalele: sunt bogate in proteine si Omega 3. Controleaza nivelul zaharului din sange si accelereaza metabolismul, intensificand arderile.

Sursa, kanald.ro.

Pentru  combate definitiv celulita și pentru a avea picioare frumoase, este indicat să faci și exerciții. Iată câteva dintre ele:

1. Fandari

Stai ridicata, cu picioarele departate cat este latimea umerilor. Spatele drept. Tine in fiecare mana cate o gantera si sprijina mainile pe solduri. Daca vrei, poti face exercitiul si fara gantere.

Fa un pas catre stanga si indoaie genunchiul stang pana cand coapsa ajunge sa fie paralela cu solul. In acest timp, piciorul drept trebuie sa ramana intins.

Cand este indoit, genunchiul stang nu trebuie sa ajunga mai in fata decat varfurile degetelor de la piciorul stang, iar fundul sa nu ajunga mai jos de nivelul genunchiului. Mentine aceasta pozitie cateva secunde. Apoi revino si fa aceeasi miscare pe dreapta.

2. “In patru labe”

Acest exercitiu se face, de obicei, cu greutati atasate la picioare. Aseaza-te pe o saltea de gimnastica sprijinindu-te pe antebrate si pe genunchi. Tine spatele drept si capul in linie dreapta cu coloana vertebrala, in asa fel incat privirea sa fie indreptata in jos.

Mentinand spatele drept si piciorul drept indoit, ridica piciorul pana cand coapsa ajunge sa fie paralela cu podeaua. Gamba si coapsa trebuie sa formeze un unghi de 90 de grade.

Mentine pozitia fixa cu piciorul ridicat o secunda, apoi revino lent la pozitia initiala. Fa la fel cu piciorul stang. Este unul dintre cele mai eficiente exercitii pentru celulita de pe picioare.

3. Ridicari incrucisate

Unul dinte cele mai bune exercitii pentru celulita de pe picioare, care actioneaza in special asupra coapsei interne, este acesta. Pune-ti greutati la picioare. Apoi intinde-te partea stanga, cu capul asezat pe brat.

Aseaza-ti mana dreapta pe podea, in fata pieptului, drept sprijin. Indoaie din genunchi piciorul de deasupra (dreptul) si sprijina talpa acestui picior in fata genunchiului de la piciorul stang.

Piciorul pe care stai (stangul) trebuie sa stea intins pe podea. Apoi ridica, usor, piciorul de dedesubt (stangul), atat cat poti. Mentine pozitia o secunda, apoi coboara piciorul lent. Fa un set de ridicari, apoi schimba pozitia si fa la fel si cu piciorul drept.

4. Ridicari simple, stand in picioare

Picioarele usor departate, la nivelul umerilor. Mainile sprijinite pe solduri. Stai cu genunchii usor indoiti si spatele putin aplecat, ca si cand ai fi gata sa te asezi pe un scaun imaginar. Indoaie genunchi cat de mult poti, dar nu mai mult decat sa ajungi cu coapsele paralel cu podeaua. Mentine aceasta pozitie.

Dupa aceea,  indreapta amandoua picioarele si ridica-te. Piciorul stang ridica-l de tot de pe podea si intinde-l spre lateral, in timp ce stai sprijinita doar pe piciorul drept. Revino in pozitia cu genunchii flexati si ridica-te stand pe piciorul stang. Continua exercitiile alternand picioarele.

5. Un picior la spate

Pentru acest exercitiu ai nevoie de un scaun. Stai in picioare in fata unui scaun, cu spatele la el. Intinde in spate piciorul stang si aseaza varful piciorului pe scaun. Mentine spatele drept, capul in linie cu coloana vertebrala si privirea in fata. Incet, indoaie genunchiul de la piciorul drept.

Genunghiul nu trebuie sa depaseasca linia varfului de la piciorul drept. Mentine pozitia, apoi ridica-te in timp ce tii in continuare piciorul stang pe scaun. Acestea sunt un fel de fandari cu piciorul ridicat la spate.

Dupa ce faci un set de exercitii pentru un picior, fa la fel si cu celalalt. Este unul dintre cele mai bune exercitii pentru celulita de pe picioare, dar e perfect si pentru fese ferme!

Ca sa obtii rezultate bune, fa aceste exercitii in seturi de 10-15 repetitii, cel putin de trei ori pe saptamana. Nu uita, ca aceste exercitii pentru celulita de pe picioare sa dea rezultate, fa mai intai o incalzire a intregului corp, scrie andreearaicu.ro.

Adaugă comentariu

Urmareste-ne

Avem o comunitate de facebook foarte activa! Te invitam sa faci si tu parte din ea! Da-ne like pentru a primi toate postarile noastre!