Ești superbă

Dieta METABOLICĂ durează 13 zile și te scapă de 7-20 de kilograme fără SĂ TE MAI ÎNGRAȘI ÎNAPOI

Schimbările digestive sunt atât de impresionante, încât poți ajunge să te bucuri din nou de un tranzit normal! Cu acest regim metabolic poți ajunge să pierzi între 7 și 20 de kilograme, în greutate.

Dieta trebuie ținută fix 13 zile, nu mai mult, nu mai puțin!

Dacă nu ești pregătit să ții această dietă și nu o respecți în totalitate, rezultatele nu se vor vedea!

Acest regim poate fi ținut din nou, abia după doi ani, așa că acum înțelegi cât este de strict…
Iată în ce constă:

Ziua 1

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr.
Prânz: două ouă și legume asezonate (200 de grame de legume, de exemplu spanac fiert și o roșie)
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, cu ulei de măsline și lămâie.

Ziua 2

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr.
Prânz: 200 gr șuncă și un iaurt
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, asezonată cu ulei de măsline și lămâie.

Ziua 3

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast.
Prânz: două ouă fierte, o felie de șuncă și un amestec de legume.
Cină: o rădăcină de țelină fiartă (medie), o roșie și o altă legumă la alegere.

Ziua 4

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast.
Prânz: suc de portocală sau măr și un iaurt.
Cină: un ou fiert, un morcov mare, 200 grame de brânză caș.

Ziua 5

Micul dejun: un morcov mare cu zeamă de lămâie
Prânz: 200 gr. somon cu lămâie, fiert sau la grătar
Cină: 200 gr de friptură cu legume și puțină țelină.

Ziua 6
Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast.
Prânz: 2 ouă și un morcov
Cină: 250 gr. carne de pui la grătar sau fiert și spanac asezonat cu zeamă de lămaie și ulei de măsline.

Ziua 7

Micul dejun: o ceașcă de ceai fără zahăr
Prânz: Nimic!!! Bea doar apă
Cină: 200 gr. carne de oaie și un măr.

Ziua 8

Micul dejun: cafea neagră cu un cubuleț de zahăr
Prânz: 2 ouă fierte, 200 gr spanac fiert și o roșie.
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume asezonate cu ulei de măsline și lămâie.

Ziua 9

Micul dejun: cafea neagră cu un cubuleț de zahăr
Prânz: o felie mare de șuncă și un iaurt
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume asezonate cu ulei de măsline și lămâie.

Ziua 10

Micul dejun: o ceașcă de cafea cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast.
Prânz: două ouă fierte, o felie de șuncă și legume asezonate, asemeni zilei 1
Cină: o rădăcină de țelină fiartă (medie), o roșie și o altă legumă la alegere.

Ziua 11

Micul dejun: o ceașcă de cafea cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast.
Prânz: suc de portocală sau măr și un iaurt.
Cină: un ou fiert, un morcov mare, 200 grame de brânză caș.

Ziua 12

Micul dejun: un morcov mare, cu zeamă de lămâie
Prânz: 100 gr somon fiert, asezonat cu lămâie
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, neapărat să conțină și spanac, ulei de măsline și lămâie.

Ziua 13

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast.
Prânz: două ouă, un morcov mare și zeamă de lămâie
Cină: 250 gr. carne de pui la grătar sau fiert și spanac asezonat cu zeamă de lămaie și ulei de măsline.

CITEȘTE URMĂTORUL ARTICOL:

Cât de important este magneziul pentru sănătatea femeilor

Te-ai gândit vreodată la o vitamină pe care ai lua-o dacă ai putea să iei doar una?

Nu serios, vreau să te gândești la asta.

Este vitamina D? Probiotic? Magneziu? Sau ulei de pește?

Dacă primul care ți-a venit în minte este magneziul, este foarte bine. În timp ce celelalte suplimente sunt foarte importante pentru sănătatea generală, magneziul are o mulțime de beneficii grozave asupra sănătății și femeile au, de obicei, deficiență de acesta.

Fără nicio îndoială, magneziul trebuie să facă parte din rutina ta zilnică de vitamine și iată și de ce:
Stres, somn și sindrom premenstrual

Când corpul tău are nivelul suficient de magneziu, o simți. Ușurându-ți corpul de tensiunea inutilă, magneziul îți ajută mintea și trupul să se odihnească, permițându-ți să elimini stresul și anxietatea, ceea ce te face o mamă, fiică, soție și colegă mai fericită.

Deoarece magneziul relaxează mușchii în mod natural, este unul dintre cei mai buni nutrienți care te ajută să adormi și dormi în continuare foarte liniștită. Te ajută să-ți calmezi creierul și să elimini stresul din mușchii corpului și așa ești capabilă să te relaxezi complet și te cufunzi într-un somn adânc. De fapt, magneziul este considerat de Dr. Mark Hyman că fiind cel mai puternic mineral de relaxare disponibil.

Magneziul s-a dovedit a face minuni la femeile care suferă de sindromul premenstrual, asupra problemelor precum: crampele, durerile de cap și nervozitatea. Din nou, datorită abilității sale de a relaxă corpul, crampele pot fi diminuate înainte sau în timpul ciclului menstrual al unei femei, de altfel că și în timpul durerilor de cap, stresului/nervozității.

Dacă suferi de oricare dintre simptomele de mai jos, poți avea deficiență de magneziu:

  • Insomnie
  • Nervozitate
  • Stres/anxietate
  • Crampe/spasme ale mușchilor
  • Deficit de atenție
  • Palpitații ale inimii
  • Constipație
  • Dureri de cap/migrene
  • Oboseală cronică
  • Tensiune ridicată
  • Sindromul intestinului iritabil

 

Deci, cum îți poți umple stocul cu magneziu? Simplu. Ia un supliment bio-disponibil de magneziu, precum citrat de magneziu sau glicinat de magneziu. Poți folosi de asemenea și creme cu magneziu pentru a le aplica local să-ți relaxezi mușchii, în special după exerciții fizice intense.

Adaugă comentariu

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.