Ești superbă

12 simptome pe care nu trebuie să le ignori niciodată

Te doare tot corpul și nu ai idee de ce? Acest lucru poate fi mai mult decât o simplă afecțiune. Specialiștii recomandă ai nu ignori nici un fel de simptome pentru că sănătatea ta nu este un joc. Iată 12 simptome pe care medicii sugerează să nu le ignorăm niciodată.

1. Ai dureri de mai mult de 3 luni.

2. Oboseala este mai severă dimineața.

3. Nu te odihnești și ai somnul întrerupt.

4. Durerile sunt mai intense în anumite zone ale corpului decât în altele.

5. Ești constant deranjat de dureri de cap.

6. Ai dureri menstruale foarte mari.

7. Simți un disconfort atunci când urinezi sau elimini excrementele.

8. Reacționezi urât la frig, cald ,mirosuri puternice sau la zgomot.

9. Temperatura corpului tău crește fără nici un motiv.

10. Ai o senzație inexplicabilă în corp, mai ales atunci când înghiți sau o senzație de arsură și amorțeală.

11. Uneori îți este greu să te concentrezi și să-ți amintești lucruri.

12. Este în mod constant iritat sau depresiv.

Mituri:

  • Nu este o boală, ci doar ceva subiectiv.

Dimpotrivă, fibromialgia este una dintre cele mai cunoscute afecțiuni ale sistemului muscular și osos. Totuși, există mai multe întrebări despre ea la care nu s-a găsit răspuns încă. Pentru unii medici ,este necunoscută cauza apariției ei.

  • Afectează doar femeile mai în vârstă.

Nu este adevărat: chiar și copiii pot fi afectați. Majoritatea oamenilor sunt diagnosticați între vârstele de 20 și 50 de ani. Statisticile arată că această afecțiune este mai întâlnită la femei, însă nu îi evită pe bărbați.

  • Nu este chiar așa de rău. Durerea poate fi tolerată.

Nu este adevărat: durerea poate duce la dizabilități. În plus, această afecțiune crește riscul infarctelor, mai ales la persoanele mai tinere.

Ce trebuie să faci:

  • Primul și cel mai important pas: consultă un doctor.

Doar un doctor poate determina faptul că ai într-adevăr fibromiagie și doar el îți poate prescrie tratamentul indicat.

  • Terapia cu medicamente.

Analgezicele și medicamentele anti inflamatorii ajută la tratarea afecțiunii. Antidepresivele pot fi de asemenea prescrise.

  • Activitatea fizică ,masajul și alte proceduri.

Acestea pot restaura mobilitatea corpului tău. În Japonia, de exemplu, sesiunile scurte de Crioterapie sunt folosite. Sporturile sunt indispensabile, dar doar în mod moderat. Yoga sau înotul pot fi o bună alegere.

  • Restaurarea echilibrului emoțional.

Tot ce nu presupune o atitudine negativă și depresie are un efect pozitiv asupra ta, direct sau indirect. Potrivit doctorilor, chiar și terapia cu animale poate reduce simptomele aceste afecțiuni.

Mapa punctelor dureroase:

Apasă pe zonele marcate cu roșu: Dacă simți durere în acele zone trebuie să consulți imediat un doctor și să urmezi un tratament.

CITEȘTE MAI DEPARTE URMĂTORUL ARTICOL: 

10 tratamente neobișnuite care alungă durerile menstruale

Femeile nu au nici o scăpare în ceea ce privește acea perioadă a lunii. Asta până acum! Unele femei nici nu simt că trec prin această perioadă, însă altele au dureri îngrozitoare încât nu se pot ridica din pat toată ziua. Pot avea dureri de spate, crampe și sunt balonate, însă există și niște remedii pentru toate acestea.

1. Încearcă viagra.

Pastiluțele albastre sunt mai bune pentru femei decât pentru bărbați. Potrivit unui studiu, aceste pastile opresc crampele din timpul menstruației datorită ingredientelor pe care le conțin.

2. Ceaiul din frunze de zmeură.

Acest ceai este cunoscut încă de demult ca remediu pentru durerile menstruale. Frunzele de zmeură conțin foarte multe minerale, ceea ce face ca mucusul uterului să se relaxeze și ajută la fortificarea florei acestuia și a pelvisului.

3. Papaia necoaptă.

Papaia verde, necoaptă ajută la regularea fluxului menstrual și fortifică pereții uterului. Trebuie să consumi papaia regulat timp de câteva luni, sau suc de papaia, dar nu o consuma în timpul perioadei menstruale.

4. Pune-ți benzi adezive special pentru dureri pe abdomen.

Specialiștii spun că făcând acest lucru, înainte de perioada menstruală sau în timpul ei, poate reduce în mod semnificativ durerea menstruală. Pune banda lângă zona pelvisului.

5. Relațiile intime.

În timp ce ai dureri menstruale îngrozitoare, te va ajuta foarte mult dacă vei face puțină mișcare. Plăcerea din timpul actului intim elimină endorfine, ceea ce contribuie la reducerea durerilor abdominale și, de asemenea, crește circulația sângelui din zona genitală. Acest lucru te va ajuta să scapi de crampe.

6. Folosește ghimbir.

Fierbe o lingură de ghimbir proaspăt timp de 5 minute. Adaugă puțin zahăr și bea acest amestec de 3 ori pe zi după masă. Ghimbirul este foarte bun pentru regularea ciclului menstrual și astfel îți vei regula menstruația.

7. Folosește scorțișoară.

Scorțișoara îți calmează organismul. Ia un pahar și umple-l cu apă călduță, apoi adaugă o lingură de scorțișoară pudră.Bea apoi amestecul. Vei scăpa de crampele menstruale.

8. Descotorosește-te de pantofii cu toc.

Tocuri cauzează instabilitate mare pelvisului tău, dizlocă uterul și stresează mușchii. Folosește balerini sau pantofi cu talpă plată pentru zilele delicate, astfel, ți se va reduce durerea.

9. Nu mai bea cofeină.

Probabil te vei întreba cum vei rezista tu acum la serviciu sau cum te vei trezi, însă cofeina micșorează circulația sângelui în corp și va agrava durerile menstruale.

10. Practică meditația sau yoga.

Stresul este principala cauză a dezechilibrului hormonal ceea ce atrage după sine o menstruație neregulată. Yoga și meditația ajută la eliminarea stresului. Meditația poate asigura un echilibru perfect hormonal în organismul tău. Aceste două tehnici sunt cele mai bune căi de a regla ciclul menstrual fără medicamente.

 

Adaugă comentariu

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.