EștiSuperbă.ro

9 secrete GENIALE ca să arăţi TÂNĂRĂ la orice vârstă

Te simţi mai în vârstă decât eşti cu adevărat? Există şanse mari ca şi aspectul tău să fie unul de persoană matură deşi vârsta ta reală e mult mai mică.

Iată 9 secrete pentru a arăta mai tânără care te vor uimi!

 

1. Zâmbeşte cu gura până la urechi

În baza unui studiu realizat cu ajutorul unui număr de persoane cu vârste diverse cărora li s-a cerut să ghicească vârsta unor persoane cu diferite expresii faciale s-au obţinut nişte rezultate incredibile.

Cel mai aproape de adevăr au fost identificate vârstele persoanelor cu expresii neutre. Persoanele speriate sau mâhnite au fost considerate mai în vârsta decât vârsta lor reală, iar cele care zâmbesc sau râd au primit o vârsta mai mică decât cea reală.

 

2. Mănâncă mai mulţi struguri

Sorbitolul e îndulcitorul natural din pere, struguri, prune şi fructele de pădure. Substanţa aplicată pe piele atrage apa şi o ajută să se absoarbă. Tenul tău va deveni luminos şi catifelat.

 

3. Coafează-ţi părul

Foloseşte produse care să dea volumum părului tău. Dacă te vopseşti, alege o culoare mai deschisă care va da senzaţia de volum. Foloseşte tratamente intense pentru păr dacă te speli acasă sau la coafor.

 

4. Scoate-ţi în evidenţă trăsăturile

Menţine forma frumoasă a sprâncenelor şi pensează-le periodic. Astfel, atrag atenţia asupra ochilor şi ai o faţă mai luminoasă.

 

5. Curăţă şi hidratează pielea

Spală şi hidratează-ţi pielea în fiecare zi pentru a o menţine fermă şi sănătoasă. În loc de săpunul obişnuit care usucă pielea, foloseşte un gel de curăţare special pentru faţă. Evitaţi produsele pe bază de alcool.

 

6. Îngrijiţi-vă mâinile

Folosiţi frecvent o cremă de mâini de bună calitate şi, dacă este posibil, cu factor de protecţie solară. Ca să evitaţi să aveţi pielea uscată şi crăpată pe mâini, aplicaţi o mască exfoliantă din sare de mare şi zeamă de lămâie pe care o aplicaţi cu grijă cu ajutorul unei periuţe de dinţi.

 

7. Consumaţi mai multe alimente verzi şi roşii

Vitamina K ajută la coagularea sângelui şi reduce nivelul impactului loviturilor şi astfel scăpaţi de vânătăi. Licopenul din roşii conferă pielii protecţie sporită împotriva razelor ultraviolete.

 

8. Faceţi mişcare de câteva ori pe săptămână

Dacă faceţi câte puţin sport în fiecare zi vă veţi întâri muşchii şi veţi dormi mai bine noaptea. Combinaţi exerciţiile pentru inimă şi plămâni cu cele de rezistenţă pentru muşchi, întinderi pentru flexibilitate şi cu cele pentru echilibru.

 

9. Mâncaţi peşte

Somonul conţine o cantitate mare de Dimetilaminoetanol, substanţă care contribuie la tonifierea muşchilor şi e folosit ca ingredient în majoritatea cremelor împotriva îmbătrânirii. Consumaţi peşte de cel puţin două ori pe săptămână.