EștiSuperbă.ro

7 perechi de încălțăminte de vară care îți fac rău

Vara este un moment excelent pentru experimente, și nu le poți face fără încălțăminte strălucitoare. Cu toate acestea, este mai bine să vă amintiți că pantofii nu ar trebui să completeze numai ținuta voastră, dar, de asemenea, să fie comozi și să-ți nu-ți dăuneze sănătății.

Adidașii: Avantaje: Ușori. Confortabili. Dezavantaje: Talpa plată nu poate remedia șocul atunci când tălpile lovesc solul, provocând disconfort picioarelor și genunchilor. Sfat: Atunci când cumpărați adidași, ar trebui să acodrdați atenție la interiorului (alegeți tălpile ortopedice). Cea mai bună variantă este să aveți 2 perechi și să alterați cu o altă pereche în fiecare zi.

Espadrile: Avantaje:  Încălțăminte confortabilă și ușoară. Lasă pielea să respire (dacă materialul este natural). Dezavantaje: Talpă tăiată. Designul încălțămintei nu asigură suportul adecvat pentru arcul piciorului, deci este mai bine să nu le purtați mult timp. Material non-impermeabil. Acest stil nu este potrivit pentru veri ploioase. Talpa se poate deforma sub greutatea voastră de-a lungul unui sezon întreg. Sfat: alegeți un model legat și acordați atenție suportului arcului (nu uitați de tălpile ortopedice) și rugozității unice (la unele modele talpa nu este acoperită cu un branț din interiorul pantofului și piciorul poate ieși în timp ce mergeți).

Șlapii: Avantaje: Ușor de pus în picioare. Vă protejează de apă sau nisip. Dezavantaje: Talpă subțire, fără sprijin al arcului piciorului. Nu protejează picioarele de leziuni. Picioarele obosesc din cauza tensiunii musculare excesive în timpul mersului.
Sfat: Purtați șlapii doar la piscină sau plajă și acordați un interes mai mare stilurilor cu o talpă mai groasă.

Tocurile: Avantaje: Frumoase. Vă face mersul mai grațios și picioarele mai lungi și mai subțiri. Dezavantaje: Forma lor dintr-o bucată duce la tulburări de circulație a sângelui în degetele picioarelor. Poziția nefirească a piciorului în pantof modifică distribuția sarcinii pe mușchii picioarelor și duce la o afecțiune a fluxului de sânge din membrele inferioare (varice). Poate provoca răniri.
Plimbarea în pantofi înguști deformează piciorul (apar proeminențe) și stoarcă nervii, ceea ce poate provoca un sindrom de durere cronică. Sfat: Asigurați-vă că vă simțiți confortabil în pantofii voștri și că călcâiul nu este prea mare (dimensiunea optimă este o călcâie groasă și stabilă de 4-5 cm).

Balerinii: Avantaje: Outfit casual și sunt ușor de asortat. Te poți încălța ușor cu ei. Dezavantaje: O uzură constantă contribuie la dezvoltarea platfusului. Nu există sprijin pentru arcul picioarelor. Piciorul începe să funcționeze necorespunzător și apar probleme cu genunchii, șoldurile și spatele. Sfat: inserțiile simple ortopedice vor ajuta la evitarea durerii la nivelul picioarelor, iar tampoanele pentru toc vor ușura durerea provocată tocuri.

Pantofii cu platformă: Avantaje: Te face mai înaltă, mai slabă și te vei simți mai confortabil decât dacă porți tocurile obișnuite. Dezavantaje: Deformarea picioarelor, tulburări ale sistemului locomotoriu. Mușchii picioarelor nu funcționează, iar mușchii picioarelor sunt supraîncărcați. Pot provoca răniri. Un risc ridicat de luxare a unei glezne (poate duce la ruperea tendonului). Sfat: Purtați sandale confortabile cu tocuri stabile.

Picioarele goale: nu este recomandat să mergeți descuți pentru o perioadă lungă de timp. Piciorul uman nu este adaptat să meargă pe o suprafață uniformă: podeaua, trotuarul sau asfaltul. Acest lucru poate provoca deformarea piciorului și poate provoca râni sau arsuri pe tălpi.