EștiSuperbă.ro

Această tânără a MURIT după ce a FOLOSIT TELEFONUL MOBIL în cadă

Dacă ești ca majoritatea oamenilor, telefonul mobil este ,probabil, la îndemâna ta mai tot timpul, chiar și când ești la baie.Dar fiind atât de  dependent de telefon poate avea consecințe mortale: un tânăr din Texas tocmai a murit după ce a folosit telefonul mobil în cadă – și familia sa vorbește despre asta în speranța de a preveni accidente similare în viitor.

Madison Coe, în vârstă de 14 ani, a fost electrocutată în cadă după ce și-a luat telefonul mobil în baie, mai precis în cadă, în timp ce era în priză la încărcat. Madison îl vizita pe tatăl ei în New Mexico când s-a întâmplat accidentul.

” Avea un semn de arsură pe mână, pe mâna cu care ar fi ținut telefonul. Și a fost foarte evident că asta s-a întâmplat. ” a spus Donna. Donna a numit-o „tragedie”, Adăugând că nu trebuie să i le mai întâmple nimănui așa ceva. ” Vrem să iasă ceva bun din asta, să nu se ma utilizeze telefonul mobil în baie, mai ales în timp ce este pus la încărcat!”

Probabil că știi că nu este o idee bună să folosești electricitatea în timp ce faci ceva cu apa, dar este simplu să realizezi că cineva a făcut acest lucru doar pentru a răspunde la timp la telefon și a uitat acest aspect care ți se poate părea și ție la fel de neînsemnat.

”Este extrem de important să lași dispozitivele deoparte în timp ce ești în apă, mai ales dacă acestea sunt conectate la curent.” spune Jennifer Wider, specialist în sănătatea femeilor. ”Toate electronicele care sunt conectate la curent – uscătoare de păr, ondulatoare, etc. – ar trebui mutate departe de baie sau duș.”

Folosind telefonul mobil în baie te poate electrocuta ceea ce poate fi mortal. ”Electricitatea transmite șocuri de înaltă tensiune în corpul uman” explică ea. Acest lucru se poate duce direct către inimă și la sistemul nervos central, loc care poate fi letal.

CITEȘTE URMĂTORUL ARTICOL:

Cele mai bune suplimente pentru sănătatea inimii

În timp ce factorii genetici nu sunt la latitudinea ta, îți poți controla dieta, exercițiile și modul de viață pentru a avea grijă de inima ta.

Iată care sunt cele mai bune 6 vitamine și suplimente care îți ajută inima și sănătatea cardiovasculară:

1. Fibre

În timp ce, în primul rând poți asocia fibrele cu sănătatea gastrointestinală și digestia, acestea sunt esențiale de asemenea și pentru sănătatea inimii. Fibrele ajută la scăderea nivelului de grăsimi și colesterol pe care corpul tău le absoarbe. În formă de supliment, tărâțele de psyllium sunt cea mai bună opțiune. Este simplu să-ți crești aportul prin adăugarea fructelor, legumelor și cerealelor în dietă.

2. Usturoi

Ca și în cazul fibrelor, când decojești un cățel de usturoi numai la sănătatea inimii nu te gândești. Această rudă picantă a cepei ajută la menținerea nivelului de colesterol la cote normale. Studiile arată că usturoiul în mâncare sau în formă de supliment poate avea mari beneficii asupra sănătății inimii.

3. Ulei de pește

Plin de grăsimi omega-3, uleiul natural de pește poate ajută la menținerea nivelului trigliceridelor (grăsimile nesănătoase) din corp. Adăugând carne de pește gras, precum somonul, în dietă este cel mai bun și mai delicios mod de a te bucura de beneficiile naturale ale uleiului de pește, dar există și multe suplimente bazate pe ulei de pește de calitate superioară, dacă fructele de mare nu este opțiunea ta preferată pentru cină.

4. Ceai verde

Ceaiul este cea mai populară băutură din lume, chiar dacă românii refuză să-și dea latte-ul zilnic în schimbul unei cești de ceai proaspăt. Este de asemenea și una dintre cele mai studiate băuturi, deoarece lista beneficiilor sale asupra sănătății se pare că nu are sfârșit. În vârful listei este sănătatea inimii, deoarece ceaiul verde (atât în formă extrasă, dar și că băutură) poate ajută la menținerea nivelului colesterolului și trigliceridelor la cote normale.

5. Resveratrol

Resveratrolul ajută sănătatea inimii prin proprietățile sale puternice de antioxidant. Se poate găsi în alimente precum afinele, arahidele și strugurii roșii.

6. Vitamina D

Vitamina luminii soarelui are o reputație datorită beneficiilor asupra sistemului imunitar, dar este de asemenea și o vitamină-cheie pentru menținerea unei inimi puternice și sănătoase.

Amintește-ți, dieta este un factor pe care îl poți controla. Dacă rutina ta zilnică nu include și orice formă de exerciții, atunci îți lipsește o piesă uriașă din puzzle. Dieta, exercițiile și deciziile asupra modului de viață precum renunțarea la fumat și moderarea consumului de alcool sunt de asemenea o parte din eforturile tale de a-ți menține sănătatea cardiovasculară.