EștiSuperbă.ro

Cele mai bune suplimente pentru sănătatea inimii

În timp ce factorii genetici nu sunt la latitudinea ta, îți poți controla dieta, exercițiile și modul de viață pentru a avea grijă de inima ta.

Iată care sunt cele mai bune 6 vitamine și suplimente care îți ajută inima și sănătatea cardiovasculară:

1. Fibre

În timp ce, în primul rând poți asocia fibrele cu sănătatea gastrointestinală și digestia, acestea sunt esențiale de asemenea și pentru sănătatea inimii. Fibrele ajută la scăderea nivelului de grăsimi și colesterol pe care corpul tău le absoarbe. În formă de supliment, tărâțele de psyllium sunt cea mai bună opțiune. Este simplu să-ți crești aportul prin adăugarea fructelor, legumelor și cerealelor în dietă.

2. Usturoi

Ca și în cazul fibrelor, când decojești un cățel de usturoi numai la sănătatea inimii nu te gândești. Această rudă picantă a cepei ajută la menținerea nivelului de colesterol la cote normale. Studiile arată că usturoiul în mâncare sau în formă de supliment poate avea mari beneficii asupra sănătății inimii.

3. Ulei de pește

Plin de grăsimi omega-3, uleiul natural de pește poate ajută la menținerea nivelului trigliceridelor (grăsimile nesănătoase) din corp. Adăugând carne de pește gras, precum somonul, în dietă este cel mai bun și mai delicios mod de a te bucura de beneficiile naturale ale uleiului de pește, dar există și multe suplimente bazate pe ulei de pește de calitate superioară, dacă fructele de mare nu este opțiunea ta preferată pentru cină.

4. Ceai verde

Ceaiul este cea mai populară băutură din lume, chiar dacă românii refuză să-și dea latte-ul zilnic în schimbul unei cești de ceai proaspăt. Este de asemenea și una dintre cele mai studiate băuturi, deoarece lista beneficiilor sale asupra sănătății se pare că nu are sfârșit. În vârful listei este sănătatea inimii, deoarece ceaiul verde (atât în formă extrasă, dar și că băutură) poate ajută la menținerea nivelului colesterolului și trigliceridelor la cote normale.

5. Resveratrol

Resveratrolul ajută sănătatea inimii prin proprietățile sale puternice de antioxidant. Se poate găsi în alimente precum afinele, arahidele și strugurii roșii.

6. Vitamina D

Vitamina luminii soarelui are o reputație datorită beneficiilor asupra sistemului imunitar, dar este de asemenea și o vitamină-cheie pentru menținerea unei inimi puternice și sănătoase.

Amintește-ți, dieta este un factor pe care îl poți controla. Dacă rutina ta zilnică nu include și orice formă de exerciții, atunci îți lipsește o piesă uriașă din puzzle. Dieta, exercițiile și deciziile asupra modului de viață precum renunțarea la fumat și moderarea consumului de alcool sunt de asemenea o parte din eforturile tale de a-ți menține sănătatea cardiovasculară.