EștiSuperbă.ro

Dieta care face înconjurul internetului: Dieta la care nu trebuie să numeri caloriile și nici porțiile!

Îți prezentăm dieta la care nu trebuie să numeri caloriile și nici porțiile. Asta nu înseamnă că nu mai ai chiar nicio restricție, dar nici nu vei face foamea. Iată despre ce este vorba. Dieta aceasta este un plan brut, vegan, concepută de fostul sportiv profesionist Brendan Brazier. Persoanele care urmează dieta nu numără caloriile și nici nu limitează porțiile. În schimb, ele sunt încurajate să mănânce zilnic mai multe mese mici pentru a-și păstra foamea sub control pe parcursul zilei. Planul pretinde să ajute la scăderea în greutate, să păstreze energia, reducă stresul, stabilizează zahărul din sânge și ajută sănătatea cardiovasculară.

Ce alimente sunt consumate?

Sunt recomandate pentru consum alimente pe bază de plante care sunt crude sau minim gătite la temperaturi scăzute. Cu alte cuvinte, acele alimente care sunt cât mai apropiate posibil de starea lor naturală sunt recomandate. În acest plan, veți rămâne la alimente bogate în nutrienți, cum ar fi: fasole, semințe, verdeață cu frunze verzi, legume, fructe, cânepă, uleiuri presate la rece, oțet de mere, legume de mare, orez brun.

Fiecare masă trebuie să conțină proteine înalte, o cantitate mare de fibre și grăsimi sănătoase fără produse animale. Scopul acestei diete este de a consuma super-alimente crude, vegane care oferă toate substanțele nutritive de care are nevoie organismul dumneavoastră. Asta fără a mai fi nevoie de suplimente suplimentare de vitamine, minerale sau substanțe nutritive. Dacă intenționați să urmați dieta, veți găsi că există o listă lungă de alimente pe bază de plante care vă vor ajuta pe parcursul zilei.

Care sunt produsele alimentare de evitat?

Dacă alegeți să urmați această dietă, va trebui să eliminați toate produsele de origine animală, inclusiv: carne (carne de vită, carne de porc, miel, etc.), pește (pește alb, somon, ton, etc.), fructe de mare și crustacee (creveți, stridii, calamari, scoici, crabi etc.), ouă, păsări de curte (pui, curcan etc.), produse lactate (brânză, iaurt, lapte, smântână, kefir etc.). În plus, veți evita carbohidrații rafinați și alimente bogate în amidon și zahăr. De asemenea, va trebui să limitați alimentele gătite la temperaturi scăzute. Acestea sunt permise în cantități mici și cu o frecvență redusă. Ar fi bine să eliminați sau să reduceți produsele alimentare procesate cât mai mult posibil, deoarece multe dintre ele conțin aditivi și sunt bogate în zahăr, săruri și grăsimi, scrie libertateapentrufemei.ro.