EștiSuperbă.ro

Prepară ghimbirul în această metodă veche pentru că previne cancerul, tratează arterita, reduce colesterolul și nivelul scăzut de sânge din organism

Este bine cunoscut faptul că ghimbirul aduce mari beneficii pentru sănătate. De aceea a fost folosit în medicina populară încă de acum multe secole.

Câteva studii arată că ghimbirul este capabil să ajute oamenii care suferă de reumatism sau de dureri cronice și are un efect relaxant pentru muchii inflamați și durerea de spate.

Acest ingredient este, de asemenea, eficient când vine vorba de atenuarea tusei, îmbunătățirea circulației sângelui și după cum arată studiile recente, poate chiar trata cancerul.

Iată o rețetă care este ușor de preparat, dar foarte puternică și eficientă. Această rețetă te va ajuta să calmezi diferite boli.

Ingrediente:

Câteva felii de lămâi

450 ml de apă filtrată

200 g apă carbogazoasă

Câteva picături de suc de lime

225 g de zahăr

Preparare:

Adaugă ghimbir într-un recipient cu apă fierbinte și apoi lasă-o la foc mic timp de 5 minute.

După ce trec aceste 5 minute, ia recipientul de pe foc și lasă-l deoparte să se răcească. Între timp, amestecă o cană jumate din ceaiul de ghimbir cu o treime de sirop și o cană de apă fierbinte.

Dacă vrei, poți adăuga niște miere sau suc de lime la acest amestec. Odată ce ceaiul este amestecat, adaugă felii de lămâie ca garnitură.

CITEȘTE ÎN CONTINUARE:

Cele mai bune suplimente alimentare pentru sănătatea intestinelor

Știai că sănătatea intestinelor tale îți determină sănătatea din tot corpul? Este adevărat.

Intestinele tale sau stomacul îți controlează nu doar greutatea, ci și starea de spirit și sănătatea pe termen lung. Acestea sunt responsabile de absorbția totală a nutrienților, de detoxifiere și de sănătate, toate acestea fiind aspecte cheie pentru bunăstarea ta. De fapt, cercetătorii cred că ponderea bacteriilor din intestine joacă un rol de aproape 70% pentru întreagă funcționare a sistemului imunitar.

Deoarece intestinele joacă un rol atât de important în multe aspecte ale sănătății noastre, este esențial să ai grijă de ele pentru că și acestea la rândul lor să aibă grijă de ține. Mai jos sunt cele mai bune suplimente care te ajută să îmbunătățești funcționarea intestinelor:

1. Probioticele

Această combinație de bacterii sănătoase are un efect profund nu doar asupra sănătății tale gastrointestinale, dar și asupra sănătății din tot corpul. Ele cresc cantitatea de bacterii benefice din tractul digestiv și îl menține echilibrat. Aceste bacterii sănătoase pot opri de asemenea aproape orice problemă de digestie, precum gazele, balonarea, constipația și indigestia. Caută un probiotic care conține un amestec de astfel de bacterii, precum Lactobacillus Acidophilus, Bifidobacterium Longum și Bifidobacterium Bifidum.

2. Colostrul

Cunoscut ca “alimentul perfect al naturii”, colostrul furnizează combinația perfectă de vitamine și minerale pentru o sănătate optimă. Colostrul ajută de asemenea și la eliminarea toxinelor din intestine, oferind un efect echilibrat sistemului imunitar care ajută la repararea problemelor acestora, precum sindromul intestinului permeabil.

3. Fibrele

Aproape la fel de importante ca probioticele, acestea sunt în fruntea listei de suplimente care ajută la sănătatea intestinelor, deoarece fără ele probioticele n-ar funcționa. Cum așa? Deoarece prebioticele sunt mâncarea care mențină bacteriile probiotice în viață în intestinele tale. Alimentele bogate în fibre , precum semințele de în, fructele și legumele sunt importante privind sănătatea intestinelor.

4. Betaină Plus

Cu un conținut de acid clorhidric și pepsină, Betaină Plus este un supliment fără de care nu poți trăi, în special dacă suferi de sindromul intestinului permeabil sau ai un stomac sensibil. Acidul clorhidric este principalul acid din stomac și este folosit pentru a dezintegra proteinele pentru că acestea să fie digerate înainte să ajungă în intestine. Fără suficient acid clorhidric proteinele din alimente nu se pot dizolvă corespunzător, ducând la un intestin permeabil și pirozis.

În concluzie: Dacă ai grijă de intestinele tale și ele vor avea grijă de ține.

CITEȘTE URMĂTORUL ARTICOL:

Cât de important este magneziul pentru sănătatea femeilor

Te-ai gândit vreodată la o vitamină pe care ai lua-o dacă ai putea să iei doar una?

Nu serios, vreau să te gândești la asta.

Este vitamina D? Probiotic? Magneziu? Sau ulei de pește?

Dacă primul care ți-a venit în minte este magneziul, este foarte bine. În timp ce celelalte suplimente sunt foarte importante pentru sănătatea generală, magneziul are o mulțime de beneficii grozave asupra sănătății și femeile au, de obicei, deficiență de acesta.

Fără nicio îndoială, magneziul trebuie să facă parte din rutina ta zilnică de vitamine și iată și de ce:
Stres, somn și sindrom premenstrual

Când corpul tău are nivelul suficient de magneziu, o simți. Ușurându-ți corpul de tensiunea inutilă, magneziul îți ajută mintea și trupul să se odihnească, permițându-ți să elimini stresul și anxietatea, ceea ce te face o mamă, fiică, soție și colegă mai fericită.

Deoarece magneziul relaxează mușchii în mod natural, este unul dintre cei mai buni nutrienți care te ajută să adormi și dormi în continuare foarte liniștită. Te ajută să-ți calmezi creierul și să elimini stresul din mușchii corpului și așa ești capabilă să te relaxezi complet și te cufunzi într-un somn adânc. De fapt, magneziul este considerat de Dr. Mark Hyman că fiind cel mai puternic mineral de relaxare disponibil.

Magneziul s-a dovedit a face minuni la femeile care suferă de sindromul premenstrual, asupra problemelor precum: crampele, durerile de cap și nervozitatea. Din nou, datorită abilității sale de a relaxă corpul, crampele pot fi diminuate înainte sau în timpul ciclului menstrual al unei femei, de altfel că și în timpul durerilor de cap, stresului/nervozității.

Dacă suferi de oricare dintre simptomele de mai jos, poți avea deficiență de magneziu:

  • Insomnie
  • Nervozitate
  • Stres/anxietate
  • Crampe/spasme ale mușchilor
  • Deficit de atenție
  • Palpitații ale inimii
  • Constipație
  • Dureri de cap/migrene
  • Oboseală cronică
  • Tensiune ridicată
  • Sindromul intestinului iritabil

 

Deci, cum îți poți umple stocul cu magneziu? Simplu. Ia un supliment bio-disponibil de magneziu, precum citrat de magneziu sau glicinat de magneziu. Poți folosi de asemenea și creme cu magneziu pentru a le aplica local să-ți relaxezi mușchii, în special după exerciții fizice intense.