EștiSuperbă.ro

Cât de important este magneziul pentru sănătatea femeilor

Te-ai gândit vreodată la o vitamină pe care ai lua-o dacă ai putea să iei doar una?

Nu serios, vreau să te gândești la asta.

Este vitamina D? Probiotic? Magneziu? Sau ulei de pește?

Dacă primul care ți-a venit în minte este magneziul, este foarte bine. În timp ce celelalte suplimente sunt foarte importante pentru sănătatea generală, magneziul are o mulțime de beneficii grozave asupra sănătății și femeile au, de obicei, deficiență de acesta.

Fără nicio îndoială, magneziul trebuie să facă parte din rutina ta zilnică de vitamine și iată și de ce:
Stres, somn și sindrom premenstrual

Când corpul tău are nivelul suficient de magneziu, o simți. Ușurându-ți corpul de tensiunea inutilă, magneziul îți ajută mintea și trupul să se odihnească, permițându-ți să elimini stresul și anxietatea, ceea ce te face o mamă, fiică, soție și colegă mai fericită.

Deoarece magneziul relaxează mușchii în mod natural, este unul dintre cei mai buni nutrienți care te ajută să adormi și dormi în continuare foarte liniștită. Te ajută să-ți calmezi creierul și să elimini stresul din mușchii corpului și așa ești capabilă să te relaxezi complet și te cufunzi într-un somn adânc. De fapt, magneziul este considerat de Dr. Mark Hyman că fiind cel mai puternic mineral de relaxare disponibil.

Magneziul s-a dovedit a face minuni la femeile care suferă de sindromul premenstrual, asupra problemelor precum: crampele, durerile de cap și nervozitatea. Din nou, datorită abilității sale de a relaxă corpul, crampele pot fi diminuate înainte sau în timpul ciclului menstrual al unei femei, de altfel că și în timpul durerilor de cap, stresului/nervozității.

Dacă suferi de oricare dintre simptomele de mai jos, poți avea deficiență de magneziu:

  • Insomnie
  • Nervozitate
  • Stres/anxietate
  • Crampe/spasme ale mușchilor
  • Deficit de atenție
  • Palpitații ale inimii
  • Constipație
  • Dureri de cap/migrene
  • Oboseală cronică
  • Tensiune ridicată
  • Sindromul intestinului iritabil

 

Deci, cum îți poți umple stocul cu magneziu? Simplu. Ia un supliment bio-disponibil de magneziu, precum citrat de magneziu sau glicinat de magneziu. Poți folosi de asemenea și creme cu magneziu pentru a le aplica local să-ți relaxezi mușchii, în special după exerciții fizice intense.